Bilbogune * E.H
Bilbogunea osatzen dugun gizarte eragileok, kalea gure esparru naturala dela uste dugu. Horregatik, kalean elkartu, erakutsi, eztabaidatu, saldu, borrokatu, bizi, egon, konpartitu, gozatu.… nahi dugu gurekin urteetan zehar elkarlanean zaudeten guztiekin. Helburu hori betetzeaz gaiz, gure elkarte-mugimendua ikustarazi eta gure diskurtsoak gizarteratu nahi ditugu, baina baita gure «produktuak» saldu, zergaitik ez? Batzuk euren independentzia ekonomikoa bermatzeko autogestiorako sortzen dituzten materialak, beste batzuk argitaratzen dituzten aleak ezagutarazteko,…azkenean, bestelako Bilbo eraikitzeko, kontrainformazioa eta eredu alternatiboak erakutsi eta irakatsi behar dira. Eta indarrak biltzen ditugunean, astindua eraginkorragoa izaten ohi da.
Ikuspuntu horretatik abiatuta, 2010ko martxoan lehenengo Bilbogune-Kolektiboen Merkatua ospatu genuen, eta arrakasta ikusita urtero hiru merkatu ospatzea erabaki genuen, bigarrena 2010ko ekainean izanik, hirugarrena 2010ko urrian izan zen. Iada IV. edizioa prestatzen gabiltza: 2011ko Matxoaren 12an izango da.
Zure elkarteak oraindik ez du parte hartzen? Plataforma honekin bat egin nahi baduzue idatzi hurrengo e‑postara: bilbogune.merkatua(a)gmail.com
Los colectivos sociales que conformamos Bilbogune, consideramos que la calle es nuestro ámbito natural de trabajo. Es por eso por lo que queremos debatir, disfrutar, encontrarnos, vender, vivir, estar, gozar, pelear.…junto con todos aquellos y aquellas con los que trabajamos codo con codo a lo largo del año. Además, pretendemos que Bilbogune sea el escaparate a través del cual mostrar a la sociedad nuestro trabajo, nuestras luchas y reivindicaciones, que ofrecemos una alternativa a lo que se ve ultimamente por las calles de Bilbo. De esta manera, ademas de la venta de materiales con los que algunos colectivos garantizan su autogestion e independencia economica, otros publican materiales a través de los cuales desarrollan sus discursos. Cada colectivo o movimiento social, desde su ambito de trabajo, lucha por crear alternativas, por contrainformar, por otro modelo de sociedad que enseñar y mostrar. Y cuando las fuerzas se unen, el golpe de efecto suele ser mayor.
Bajo esa filosofía nació Bilbogune: el primer mercado se celebró en marzo del 2010 y, a la vista del éxito, organizamos una segunda edición en junio del 2010 a la que le sigue en octubre del 2010. Esta cuarta que ya nos encontramos preparando: será el próximo 12 de marzo del 2011.
¿Tu colectivo todavía no participa? Si queréis sumaros a nuestra plataforma, escribid un e‑mail a bilbogune.merkatua(a)gmail.com