[Fotos] Milha­res nas con­cen­traçons con­tra a polí­ti­ca flo­res­tal

Gale­go

A prin­ci­pal con­cen­traçom foi ao mes­mo tem­po umha assem­bleia, na praça do con­celho de Pon­te­deu­me, que ficou cheia com a pre­se­nça de cen­te­nas de pes­soas. Ali deci­ciu-se cons­ti­tuir umha pla­ta­for­ma de orga­ni­zaçons e pes­soas em defe­sa das Fra­gas do Eume e por umha nova polí­ti­ca flo­res­tal que com­ba­ta a pra­ga dos fogos que asso­la a Gali­za.

Cen­te­nas de pes­soas ade­rí­rom a cada umhas das outras mobi­li­zaçons con­vo­ca­das na tar­dinha de hoje: Pon­te­deu­me, Vigo, Corunha, Com­pos­te­la, Ferrol, Ouren­se, Lugo, Pon­te Vedra… para além dou­tras con­si­de­raçons, a uni­da­de mos­tra­da hoje na res­pos­ta ao con­fli­to sur­gi­do no incên­dio das Fra­gas do Eume mos­trou a Gali­za como umha naçom, capaz de se mobi­li­zar polo que apa­ren­te­men­te foi um acon­te­ci­men­to local, ganhan­do assim dimen­som nacio­nal.

Cas­te­llano

La prin­ci­pal con­cen­tra­ción fue al mis­mo tiem­po una asam­blea, en la pla­za del Ayun­ta­mien­to de Pon­te­deu­me, que se lle­nó con la pre­sen­cia de cen­te­nas de per­so­nas. Allí deci­dió cons­ti­tuir­se una pla­ta­for­ma de orga­ni­za­cio­nes y per­so­nas en defen­sa de las Fra­gas do Eume y por una nue­va polí­ti­ca fores­tal que com­ba­ta la pla­ga de los fue­gos que aso­lan Gali­za.

Cen­te­nas de per­so­nas se han adhe­ri­do a cada una de las otras movi­li­za­cio­nes con­vo­ca­das en la tar­de de hoy: Pon­te­deu­me, Vigo, Corunha, Com­pos­te­la, Ferrol, Ouren­se, Lugo, Pon­te-Vedra… ade­más de otras con­si­de­ra­cio­nes, la uni­dad mos­tra­da hoy en la res­pues­ta al con­flic­to sur­gi­do en el incen­dio de las Fra­gas do Eume mos­tró a Gali­za como una nación, capaz de movi­li­zar­se por lo que apa­ren­te­men­te fue un acon­te­ci­mien­to local, ganan­do así dimen­sión nacio­nal.
Fotos Dia­rio Liber­da­de

Artikulua gustoko al duzu? / ¿Te ha gustado este artículo?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *